بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی الهه ی ونوس فعالیت خود را در سال 1390 آغاز نموده و در زمینه های مختلف و سپری کردن دوره های مختلف آموزش تخصصی مجموعه را بر پایه دانش روز بروزآوری کرد

بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی اصفهان
بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی اصفهان


آغاز فعالیت رسمی این آموزشگاه در سال 1395 با داشتن بهترین و استانداردترین شیوه ی آموزشی و گواهینامه های معتبر از آکادمی های تخصصی ، می باشد.
مدیر این آموزشگاه سرکار خانم الهه اسکندری معتقد است جهت ارتقای سطح آموزشی هر ۳تا ۶ ماه بصورت مستمر آپدیتهای گوناگون با برترین مدرسها باید صورت گیرد . چرا که از نظر ایشان هیچ انسانی در جایگاه کاری خود هرگز کامل نبوده و برای برتر بودن همیشه نیاز به تلاش بیشتر و بالا بردن سطح اطلاعات علمی و عملی دارد.
خانم اسکندری به این عقیده هستند که هیچ استاد و مدرسی نباید در آموزش نکاتی را ناگفته بگذارد و به اصطلاح فوت و فن کوزه گری را نباید نگه دارد ، زیرا که در این صورت این تصور اشتباه ایجاد می گردد که کامل و بی نقص است و همین غرور او را از یادگیری فنون بیشتر و بروز بودن در این دنیای رو به پیشرفت و مدرن ، باز می دارد.
یک مربی و مدرس حرفه ای در قبال هنرجوی که با امید و آرزوی پیشرفت آمده مسئول است و نباید در حق آن هنرجو کوتاهی گردد.
اولین هدف ایشان در زمینه ی آموزشی به کار بردن جدیدترین و به روز ترین اطلاعات علمی و عملی بوده و در این مسیر از تکرار تمرین وتلاش شبانه روزی ومستمر برای ارتقای هنر عملی فروگذار نکرده و برای رسیدن به اهداف عالیه خود هزینه های بالایی نموده است تا در این حیطه بهترین باشد. با آرامش خاطر قلبی و با کلی ذوق و عشق این راه را ادامه میدهند همانطور که میدانید انسان باید عاشق کارش باشد.
گواهینامه ها و دوره ها:

  • اخذ گواهینامه ی معتبر در دو لاین اکرولیک پودر و ژل از برند یانگ نیل youan nail
  • دریافت مدرک مستری از کمپانی ibi
  • اخذ مدرک سوتا که توسط مدرس ارشد جهانی این برند خانم اوزا لینا oza lina از کشور روسیه
  • دریافت مدرک مستری از خانم اولگا olga از کشور روسیه
  • دریافت مدرک phd ناخن از معتبرترین برند دنیا از کمپانی آمریکایی harmony
  • کسب مقام ۳ مدرسی، از سه لاین اکرولیک پودر، پلی ژل و سافت ژل از کمپانی آمریکایی harmony
  • دریافت اجازه و حق امضای شخصی خانم اسکندری در مدرک فارغ التحصیلی هنرجویان برند harmony که مدرک معتبر وقابل ترجمه می باشد که این نیز یکی از بزرگترین دستاوردها در زمینه ی شغلی به حساب می آید.
    خانم الهه اسکندری مدیریت این مجموعه ایمان دارند که این موفقیت ها برایشان نه تنها کافی نبوده بلکه در تلاشند تا به اهداف بالاتر و موفقیت های چشمگیر تر در این زمینه دست یابند.
مطلب مرتبط :  آموزش گریم کودک در اصفهان با مدرک فنی حرفه ای

ویژگی‌های منحصربه‌فرد آکادمی الهه ونوس

استفاده از اساتید باتجربه و متخصص

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک مرکز آموزش آرایشگری، استفاده از اساتید باتجربه و متخصص است. در آکادمی الهه ونوس، اساتید این رشته با سال‌ها تجربه و دانش فنی بالا، به آموزش هنرجویان می‌پردازند. این اساتید با جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا آشنا هستند و می‌توانند به هنرجویان کمک کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مهارت‌های لازم را کسب کنند.

برنامه‌های آموزشی متنوع و کاربردی

آکادمی الهه ونوس، دوره‌های آموزشی متنوعی را در رشته‌های مختلف آرایشگری برگزار می‌کند. این دوره‌ها شامل دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و تخصصی می‌شود. هنرجویان در این دوره‌ها، با انواع تکنیک‌های آرایشی و پیرایشی آشنا می‌شوند و می‌توانند مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف، مانند کوتاهی مو، رنگ و مش، میکاپ، گریم و… تقویت کنند.

امکانات آموزشی مدرن

آکادمی الهه ونوس، از امکانات آموزشی مدرن و پیشرفته‌ای برخوردار است. این امکانات شامل سالن‌های آموزشی مجهز، تجهیزات و مواد آرایشی باکیفیت و… می‌شود. هنرجویان در این آکادمی، می‌توانند با استفاده از امکانات مدرن، مهارت‌های خود را به بهترین شکل ممکن، تمرین و تقویت کنند.

خدمات مشاوره و پشتیبانی

آکادمی الهه ونوس، به هنرجویان خود خدمات مشاوره و پشتیبانی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل مشاوره‌های تحصیلی، شغلی و… می‌شود. هنرجویان در این آکادمی، می‌توانند از راهنمایی‌های مشاوران متخصص بهره‌مند شوند و با خیال آسوده، به آینده شغلی خود فکر کنند.

اعطای مدرک معتبر

در پایان دوره‌های آموزشی آکادمی الهه ونوس، به هنرجویان مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود. این مدرک می‌تواند به هنرجویان کمک کند تا به راحتی وارد بازار کار شوند و شغل مناسبی را برای خود پیدا کنند.

مطلب مرتبط :  آموزش گریم میکاپ در اصفهان با مدرک فنی حرفه ای

نتیجه‌گیری

آکادمی الهه ونوس با برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، یکی از بهترین مراکز آموزش آرایشگری در اصفهان است. این آکادمی با ارائه خدمات آموزشی باکیفیت، توانسته است رضایت هنرجویان و کارفرمایان را جلب کند.

اگر به دنبال یک مرکز آموزش آرایشگری معتبر و باکیفیت هستید، آکادمی الهه ونوس یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x