آموزش فیکانتور در اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

معرفی دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن به روش فی کانتور در آکادمی الهه‌ی ونوس

دوره‌ی آموزشی میکروپیگمنتیشن به روش فی کانتور در آکادمی الهه‌ی ونوس یک دوره‌ی حرفه‌ای برای آموزش تکنیک‌های اصولی و کاربردی، ابزارهای مورد نیاز و ارائه ی خدمات باکیفیت برای ایجاد زیبایی و جذابیت دائم در چهره ی مشتری می‌باشد. در ادامه به برخی از جزئیات این دوره می‌پردازیم.
دوره ی میکروپیگمنتیشن یا فی کانتور همان دوره ی آرایش دائم صورت زنانه در سازمان فنی و حرفه ای است که در طی آن هنرجو پس از گذراندن مباحث تئوری انجام آرایش دائم یا تاتو صورت را آموزش می بیند.

آموزش فیبروز
آموزش فیبروز

هزینه دوره

هزینه‌ی دوره آموزش میکروپیگمنتیشن/فی کانتور در آکادمی الهه‌ی ونوس بسته به مدت و محتوای دوره متغیر است. معمولاً هزینه‌ی این دوره بین 100 تا 500 دلار می‌باشد. برای اطلاعات دقیق تر از هزینه‌ها و تخفیفات، می‌توانید به سایت آکادمی الهه‌ی ونوس مراجعه کنید.

محتوای آموزشی

دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن/فی کانتور در آکادمی الهه‌ی ونوس به شما این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای ایجاد میکاپ دائم و حرفه‌ای بر روی چهره را فراگیرید. برخی از مزایا و محتوای این دوره عبارتند از:
*شناخت انواع پوست
*آشنایی با پیگمنت های سرد و گرم و تقسیم رنگ پوست به دو دسته
*شناخت انواع قاب و مدل صورت مانند بیضی، مثلثی، مربع و…

  • شناخت ویژگی های چهره مثل فاصله ی چشم ها از هم، فاصله ی چشم و ابرو و… و رفع نواقص ظاهری با متعادل کردن چهره با تکنیک های مربوطه
    *طراحی مدل لب و خط چشم با توجه به ویژگی های چهره برای رفع نواقص ظاهری
    *   آموزش تکنیک‌های پیشرفته ترکیب رنگ‌ها برای ایجاد سایه و برجستگی در چهره
    *   آشنایی با انواع رنگ، قلم های برقی میکروپیگمنتیشن/فی کانتور، سوزن، رنگ و ابزارهای لازم
    *   آموزش نحوه استفاده از ابزار
    *   تمرین عملی در دو سطح روی پوست مصنوعی و  مدل‌های انسانی
    *آموزش اصول ایمنی و رعایت صد درصدی بهراشت کار برای حفظ سلامتی پیگمنتر و مشتری
مطلب مرتبط :  آموزش پاکسازی پوست صورت در اصفهان

ابزارها

به منظور شرکت در دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن/فی کانتور در آکادمی الهه‌ی ونوس، به برخی از ابزارها و مواد لازم نیاز دارید.
از جمله قلم برقی که در انواع مختلف در بازار موجود بوده و بسته به نیاز هنرجو معرفی می شود، انواع سوزن که هریک کاربرد منحصر به فرد دارند، انواع رنگ، ابزارهای طراحی و مواد یکبار مصرف که در این دوره مفصلا هر یک را معرفی کرده و کاربرد آن ها آموزش داده می شود . آکادمی الهه‌ی ونوس بسته‌ای شامل تمامی ابزارهای لازم را برای شما فراهم می‌کند، اما در صورت تمایل، می‌توانید از ابزارهای خود استفاده کنید.
درباره مدت زمان دوره است، بسته به دوره ی انتخابی شما متغیر است. شایان به ذکر است که اموزشگاه الهه ی ونوس تا زمان به مهارت رسیدن هنرجو و ورود او به بازار کار در کنار هنرجو است.
پایان‌نامه و گواهی نامه
در پایان دوره آموزشی، شما می‌توانید مدرک فنی و حرفه ای در شاخه ی آرایش دائم صورت زنانه داشته باشید که پس از پشت سر گذاشتن دوره، آزمون تئوری و عملی ارائه می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x