آموزش آرایش پیرایش در اصفهان با مدرک فنی حرفه ای

آنجه در این مقاله می خوانید.

آکادمی الهه ی ونوس یک آکادمی آموزش آرایش و پیرایش در اصفهان است که در سال 1397 تاسیس شده است. این آکادمی توسط الهه اسکندری، یک آرایشگر حرفه ای با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه، مدیریت می شود.

دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس برای همه افراد با هر سطح تجربه ای مناسب است. دوره های مبتدی برای افرادی که هیچ تجربه ای در زمینه آرایش و پیرایش ندارند و دوره های پیشرفته برای افرادی که تجربه ای در این زمینه دارند و می خواهند مهارت های خود را بهبود بخشند طراحی شده است.

آموزش آرایش پیرایش
آموزش آرایش پیرایش

در دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس، هنرجویان با انواع تکنیک های آرایش و پیرایش آشنا می شوند و می آموزند که چگونه برای هر نوع چهره و مناسبت، آرایش و پیرایش مناسب را انجام دهند. هنرجویان همچنین با انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و نحوه استفاده از آنها آشنا می شوند.

دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس توسط مربیان با تجربه و متخصص برگزار می شود. مربیان این آکادمی به هنرجویان کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مهارت های لازم را برای انجام آرایش و پیرایش حرفه ای را یاد بگیرند.

در پایان دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس، هنرجویان مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت می کنند. این مدرک برای هنرجویانی که می خواهند وارد بازار کار شوند بسیار مفید است.

اگر به یادگیری آرایش و پیرایش علاقه دارید، آکادمی الهه ی ونوس یک گزینه عالی برای شما است. این آکادمی با ارائه آموزش های با کیفیت و مدرک معتبر، به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مهارت های لازم را برای انجام آرایش و پیرایش حرفه ای را یاد بگیرید.

مطلب مرتبط :  آموزش لیفت مژه در اصفهان

در اینجا برخی از مزایای شرکت در دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس آورده شده است:

آموزش توسط مربیان با تجربه و متخصص
استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت
یادگیری انواع تکنیک های آرایش و پیرایش
دریافت مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور
امکان اشتغال در بازار کار
اگر علاقه مند به شرکت در دوره های آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی الهه ی ونوس هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این آکادمی تماس بگیرید.

مزایای دوره

آموزش توسط مربیان با تجربه و متخصص
استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت
یادگیری انواع تکنیک های آرایش و پیرایش
دریافت مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور
امکان اشتغال در بازار کار
سرفصل های دوره آرایش و پیرایش

تاریخچه آرایش و پیرایش
انواع آرایش و پیرایش
تکنیک های آرایش و پیرایش
لوازم آرایشی و بهداشتی
آرایش و پیرایش عروس
آرایش و پیرایش شب
آرایش و پیرایش روز
آرایش و پیرایش اسپرت
آرایش و پیرایش عکاسی
آرایش و پیرایش فیلمبرداری
هزینه و نحوه برگزاری دوره آموزش آرایش و پیرایش

هزینه دوره آموزش آرایش و پیرایش 10 میلیون تومان است.
دوره آموزش آرایش و پیرایش در 10 جلسه 2 ساعته برگزار می شود.
هر جلسه از دوره آموزش آرایش و پیرایش به یک تکنیک خاص اختصاص دارد.
در پایان هر جلسه از دوره آموزش آرایش و پیرایش، هنرجویان می توانند از مهارت های خود برای انجام آرایش و پیرایش روی مدل استفاده کنند.
ابزارهای مورد نیاز آموزش میکاپ صورت

کرم پودر
کانسیلر
رژ گونه
هایلایتر
برنزر
سایه چشم
خط چشم
ریمل
رژ لب
براش های آرایشی

مطلب مرتبط :  آموزش صافی و احیای مو در آکادمی الهه ی ونوس اصفهان

هزینه دوره آموزش آرایش و پیرایش

هزینه دوره آموزش آرایش و پیرایش 10 میلیون تومان است. این هزینه شامل هزینه آموزش، لوازم آرایشی و بهداشتی و مدرک پایان دوره می باشد.

چند سوال جواب رایج

هزینه دوره آموزش آرایش و پیرایش چقدر است؟
هزینه دوره آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی برام بنوس 10 میلیون تومان است. این هزینه شامل هزینه آموزش، لوازم آرایشی و بهداشتی و مدرک پایان دوره می باشد.

مدت زمان دوره آموزش آرایش و پیرایش چقدر است؟
دوره آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی برام بنوس 10 جلسه 2 ساعته برگزار می شود.

آیا برای شرکت در دوره آموزش آرایش و پیرایش نیاز به تجربه قبلی دارم؟
خیر، برای شرکت در دوره آموزش آرایش و پیرایش نیازی به تجربه قبلی ندارید. دوره ها برای مبتدیان و افراد با تجربه طراحی شده است.

چه چیزی را در دوره آموزش آرایش و پیرایش یاد می گیرم؟
در دوره آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی برام بنوس، هنرجویان با انواع تکنیک های آرایش و پیرایش آشنا می شوند و می آموزند که چگونه برای هر نوع چهره و مناسبت، آرایش و پیرایش مناسب را انجام دهند. هنرجویان همچنین با انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و نحوه استفاده از آنها آشنا می شوند.

آیا امکان اشتغال پس از فارغ التحصیلی از دوره آموزش آرایش و پیرایش وجود دارد؟
بله، امکان اشتغال پس از فارغ التحصیلی از دوره آموزش آرایش و پیرایش در آکادمی برام بنوس وجود دارد. آکادمی برام بنوس با بسیاری از سالن های زیبایی در ارتباط است و به هنرجویان خود کمک می کند تا پس از فارغ التحصیلی شغلی پیدا کنند.

مطلب مرتبط :  آموزش طراحی با حنا در اصفهان
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x