کاشت ناخن عقابی در اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

ترمیم کاشت ناخن عقابی در اصفهان در آکادمی آدینا

در این بخش توضیحی درباره ترمیم کاشت ناخن عقابی همکار رو از مرکز کاشت ناخن آدینای اصفهان می توانید مشاهده کنید.

کاشت ناخن عقابی در اصفهان , کاشت ناخن در اصفهان

ترمیم کاشت همکار.-اصلاح فرم عقابی ناخن

همکاران عزیزم در نظر داشته باشید در خلال یک ترمیم استاندارد و اصولی ۵۰ تا ۹۰ درصد کاشت قبل باید ریمو شه و تمام نواقص کاشت از جمله افتادگی ناخن باید اصلاح شود همونطور که مشاهده میکنید و مشتری عزیز خودشون خاطر نشان شدن در این کاشت بعد از چندین ماه از اولین تایم کاشت جدید تا الان این فرم اصلاح نشده وخیلی عادی و ساده فقط قسمت ریشه ی ناخن که رشد شده از مواد پر میشده و سایز ناخن کوتاه.باور کنید این کار نه از لحاظ وجدان کاری درسته و نه در شان عزیزانی که در سالنهای معروف به قول خودشون لاکچری کار میکنن هستش،خواااهشا و لطفا فقط کمی…توجه کنید فقط کمی از درآمد خودتون رو هزینه ی آپدیت شدن کارتون کنید هم خودتون از هنرتون لذت ببرید هم مشتری رو به لذت کاری که انجام میده برسونید.

لمینت ناخن در اصفهان

کاشت ناخن در اصفهان

تلنگری بر ناخنکاران اصفهان

همه ی دوستان و عزیزان همراهی که با بنده آشنا هستن به خوبی میدونن که قصدم از این مطلب نه تنها تخریب همکاران عزیزم نیست بلکه میخوام فقط تلنگری باشه واسه ارتقای سطح کاری این هنر زیبا و به درستی شناختنش به مشتریهای عزیزمون باشه.
این حق مشتری هستش که به بهترین شکل ممکن لذت بخش ترین خدمات بهشون ارائه بشه(بماااند که یه عده از افراد صرفا فقط هدفشون انجام‌کاری به هر طریق وشکل ممکن هستش و ظرافت و زیباییه کاری واسشون اهمیتی نداره)

مطلب مرتبط :  کاشت ناخن با فرمر

مرکز کاشت ناخن اصفهان | ADINA

به امید روزی که من،همکارانم و شما مشتریهای عزیزمون همگی باهم از کاری که انتخاب میکنیم و انجام میدیم لذت ببریم🌺
🌷من عااشق کارمم و باعشق،لذت و خونسردی تمام کارمو انجام میدم
خدای عزیزم بابت همه ی خوبیهایی که تا الان واسم داشتی هزاران مرتبه شکر
مرکز کاشت ناخن اصفهان 

[instagram-feed feed=1]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x