خدمات اکستنشن مو و مژه اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

خدمات اکستنشن اصفهان

سلام خانمهای گل اصفهانی. امروز می خوام یکم از اکستنشن مو و اینکه پرسیده بودین  اکستنشن سرد چیه ؟ اکستنشن گرم چیه ؟ بهترین نوع اکستنشن مو چیه ؟  توضیح بدم. در حالت کلی دونوع اکستنشن سرد و گرم داریم که اشاره به روشهای انجام اکستنشن مو است . وقتی موها با هر دستگاهی گرم می شه تا اکستنشن انجام شه میشه اکستنشن گرم و برعکسش می شه اکستنشن سرد.

بهترین ارایشگاه اکستنشن مو در اصفهان
بهترین ارایشگاه اکستنشن مو در اصفهان

انواع اکستنشن
اکستنشن سرد

در این روش از نوعی چسب گیاهی به نام کراتین استفاده می‌شود تا موی مصنوعی به ریشه مو متصل شود. این چسب بی‌رنگ است. در روش دیگر اکستنشن سرد از حلقه‌های فلزی استفاده می‌کنند تا موی اضافه را به ریشه مو متصل کنند. البته معمولا از این نوع حلقه برای موهای ضخیم استفاده می‌شود.
اکستنشن سرد شامل دوخت مو ،اکستنشن بافت ،اکستنشن ریسه ای، اکستنشن با رینگ هست که همه این ها با ابزار کار می شود هیچ گونه دستگاهی در این اکستنشن استفاده نمیشود.

اکستنشن گرم

اکستنشن گرم حرارتی که با دستگاه انجام می شود،اکستنشن با چسب و اکستنشن لیزری می باشد که هر دو به وسیله دستگاه و با حرارت انجام می گردد.
اکستنشن لیزری به وسیله اشعه روی مو نصب می شود منتها در سالن های آرایشی به وسیله ی دستگاه چسب، مو را اکستنشن می کنند و به مشتری گفته میشود اکستنشن لیزری انجام دادیم. چسب های کراتینه برای اکستنشن لیزری استفاده میشود و این نوع چسب به وسیله ی دستگاه لیزر و با اشعه و به وسیله دستگاه های چسب قابل استفاده هستند.

مطلب مرتبط :  بهترین سالن و آرایشگاه رنگ مو در اصفهان

در جدیدترین نوع اکستنشن گرم با چسب های رولی و دو رو انجام می شود که مو به ردیفی و با حرارت ملایم روی سرنصب میشود که متاسفانه واردات چندانی در این نوع چسب درایران نداشتیم. اتمام کار اکستنشن مانند اکستنشن ریسه ای و یا اکستنشن دوخت میباشد ولی روش ساده تر و سریعتر است.

 مرکز خدمات اکستنشن اصفهان | سالن الهه اسکندری

در مرکز اکستنشن مو اصفهان  از جدیدترین خدمات اکستنشن مو در اصفهان بهره مند شوید.

اموزش اکستنشن مو در اصفهان

اکستنشن لیزری اصفهان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x