بهترین آرایشگاه شینیون اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

شینیون عروس اصفهان

بهترین آرایشگاه شینیون اصفهان
بهترین آرایشگاه شینیون اصفهان

شینیون یکی از پرکاربردن هنرهای ارایشی برای عروس و شب عروسی و مجالس شادی است . واژهٔ شینیون از اصطلاح فرانسوی chignon du cou به معنی «پشت گردن» می‌آید.

در گذشته به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر شینیون می‌گویند اما امروزه این تعریف مطلق نیست و سبک‌ها و مدل‌های زیادی از شینیون وجود دارد. سبک‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش، عروسی‌ها و نامزدی‌ها و مراسم‌های رسمی می‌باشد ولی سبکی که دارای قدمت است همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است.

ارایشگاه شینیون اصفهان | الهه اسکندری

در شینیون های جدید تقریبا نقش سنجاق ها را انواع اسپری ها تکمیل می کنند .به طور کلّی شینیون یعنی جمع کردن وثابت‌نگه‌داشت موهای نسبتاً بلند به فُرم‌های گوناگون. مدلی است بسیار هنری که به تخصص و تجربه نیاز دارد و یکی از هنری‌ترین مدل‌های آرایشگری است. جلوه‌های زیبا و گیرای این مدل، وابسته به ابتکار، ذوق و سلیقهٔ آرایشگر حرفه‌ای یا خود فرد است.

تاریخچه

زنان در یونان باستان معمولاً از این مدل مو استفاده می‌کردند و سر خود را با طلا یا زیورآلات دست ساز آرایش می‌کردند. مردان یونانی نیز از این مدل مو استفاده می‌کردند ولی با این تفاوت که آنها موهای خود را با چیزی محکم می‌بستند. شینیون ویژه یونانیان بود و مردم شهرهای دیگر همچون اسپارت و قبرس مدل موی مخصوص به خود را داشتند. شینیون همچنین در چین باستان نیز پر طرف دار بود و زنان متأهل یا کم مو از این مدل مو استفاده می‌کردند.

در دهه ۴۰ میلادی، مدل موی شینیون دوباره به اوج خود رسید؛ این هنگامی بود که در جنگ جهانی دوم زنان که برای پشتیبانی نیروهای مسلح به پشت جبهه‌ها می‌رفتند و از مدل موی شینیون به علاوه یک روسری کوچک استفاده می‌کردند. امروزه اکثر زنان جهان به ویژه زنان آمریکایی حتی با موهای بلند از این مدل مو استفاده می‌کنند. دلیل این محبوبیت هم آسانی و زیبای این مدل می‌باشد.

مطلب مرتبط :  اکستنشن تار به تار چیه؟

انواع شینیون

شینیون معمولاً براساس اینکه با چه ابزاری اجرا و انجام می‌شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتی و … اشاره کرد

خدمات شینیون مو اصفهان |ارایشگاه شینیون اصفهان الهه اسکندری

بافت مو
1. انواع بافت موهای ژورنالی
2. انواع شینیون و بافت
3. حجیم سازی
4.شناخت انواع ابزارهای شینیون و درست کردن ابزارهای جدید
5. سبک های مختلف شینیون
6.شناخت بافت مو
7. صحیح براشینگ و گرفتن وزی مو(شلاقی کردن مو)
8.شناخت فرم صورت
9.ژورنال خوانی
10. شینیون ازروی عکس (ژورنال خوانی )
11.شینیون های پایه
12. شینیون های تخصصی
13.شینیون های فوق تخصصی
14.فرم دادن به مو به شکل های مختلف و نگهداری فرم ایجادشده برای مدت زمان طولانی
15. دیزاین های جدیدمو بهمراه شناخت فرم صورت
16. شینیون های حرارتی / کلاسیک/نخی /ملکه ای /اروپایی مخصوص عروس /خامه ای /پوشینگ/شطرنجی /مواج /مدل s اس/مدلهای پرحجم /گل آرایی /کلاسیکال اروپایی/

ارایشگاه شینیون اصفهان منتظر حضور گرم شماست

خدمات اکستنشن مو در اصفهان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x