بهترین سالن اکستنشن مژه در اصفهان

آنجه در این مقاله می خوانید.

اکستنشن مژه در اصفهان در بین بانوان اصفهانی علاقمندانی زیادی دارد. بخصوص آرایش مژه ها که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد دارد. در این مقالهای در این باره توضیحاتی کامل را خواهیم داد.

مزایای لیفت مژه

مدلهای 2022 اکستنشن مژه در اصفهان

در این نوشته علاوه بر توضیحات کامل و دقیق اکستنشن مژه در اصفهان به محدودیتها عوارض و شرایط انجام اکستنشن مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه هم اشاره خواهیم کرد.

کاشت و اکستنشن مژه یکی از متدهای جدید در افزایش زیبایی چشم محسوب می شوند، شما با استفاده از این متد ها می توانید مژه های پرپشت تر و بلندتری داشته باشید و حالت چشمانتان را تغییر دهید. چقدر با این تکنیک مدرن آشنایی دارید؟ از آنجایی که عملکرد این دو تکنیک مشابه هم می باشد اما تفاوت های زیادی هم دارند. در ادامه قصد دارم اطلاعات مختصری در مورد کاشت مژه و اکستنشن مژه که به چشمان زیبایی دو چندان می دهد را معرفی کنم.

اکستنشن مژه در اصفهان

همچنین با خواندن این مقاله به جواب سوالهای زیر خواهید رسید :

  • اکستنشن مژه چیست؟
  • انواع اکستنشن مژه در اصفهان کدامند؟
  • اکستنشن والیوم چیست؟
  • دوام اکستنشن مژه در اصفهان چقدر است ؟
  • اکستنشن ضربدری مژه کدام است؟
  • مراقیتهای بعد از انجام اکستنشن مژه کدامند؟
  • 👀با چشمان خود حرف بزنید و همه چیز را به تسخیر درآورید!

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه به معنی کاشت مژه موقت می باشد در روش اکستنشن مژه از تارهای مو مصنوعی از جنس ابریشم یا موی انسان بصورت تک به تک به مژه طبیعی با چسب اکستنشن مژه و مواد طبیعی چسبانده می شود، با انجام اکستنشن مژه ضخامت و رنگ مژه ها تغییر می کند استفاده از این روش برای افرادی که اندازه مژه هایشان کمتر از ۳ میلی متر است پیشنهاد می شود. ماندگاری این روش حداکثر شش ماه است.

مطلب مرتبط :  لیفت ابرو در اصفهان: دروازه ای به سوی زیبایی و جوانی

اکستنشن را به شکل تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و در میان مژه ها قرار می دهند. در این روش مژه اضافه تک به تک به صورت تار تار به مژه های پلک بالا با چسب اضافه می شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم ها نیست.

انواع اکستنشن مژه در اصفهان کدامند؟

اکستنشن و کاشت مژه کلاسیک: به هر تار مژه ی طبیعی یک تار مژه اکستنشن میشود که کاملا طبیعی هست و برای کسانی که نمیخواهند خیلی مشخص باشد که اکستنشن انجام داده اند بسیار مناسب است.

اکستنشن والیوم چیست؟

اکستنشن و کاشت مژه والیوم (دو تا هفت بعدی): به هر تار از مژه طبیعی سه تار مژه ابریشمی (سه بعدی) که از مژه کلاسیک سبک تر هست اکستنشن میشود که حجم و دوام بیشتری دارد.
این روش روی حجم مژه کار میکند و برای کسانی که مژه کمی دارند بسیار مناسب است.

اکستنشن ضربدری مژه کدام است؟

اکستنشن و کاشت مژه ضربدری: تقریبا مانند والیوم ولی با تکنیک متفاوت که حتی اگر شما مژه های کم پشتی داشته باشید باز هم میتوانید اکستنشنی با حجم بالا داشته باشید.

دوام اکستنشن مــژه در اصفهان چقدر است ؟

دوام اکستنشن و کاشت مژه:
بهتر است سه تا چهار هفته بعداز کاشت به متخصص کاشت مژه خود مراجعه کنید ولی تا زمانی که نیاز به ترمیم داشته باشید شما میتوانید از داشتن مژه ها لذت ببرید.

مدت زمان ترمیم اکستنشن و کاشت مژه
اکستنشن و کاشت مژه کلاسیک (٢ الی ٣ هفته)
اکستنشن و کاشت مژه والیوم (سه بعدی) (٣ الی ٤ هفته)

مطلب مرتبط :  آموزش اکستنشن مژه در اصفهان

مراقیتهای بعد از انجام اکستنشن مژه کدامند؟

*برای طولانی تر شدن زمان ترمیم، مراقبت شما نقش بسیار مهمی دارد👇🏻

*مژه ها را با پاک کننده های بدون چربی مانند شامپو بچه شستشو دهید و برس کنید

  • به هیچ وجه بعد از اکستنشن از ریمل های چرب استفاده نکنید
    (ریمل مخصوص از متخصص خود درخواست کنید)

نمونه کارهای اکستنشن مژه سالن الهه اسکندری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آکادمی الهه ی ونوس

درباره ما

مدرک فنی حرفه ی

سالهای فعالیت آرایشی در اصفهان ما را برآن داشت که در زمینه آموزش خدمات آرایشی در اصفهان هم پیشگام شویم. نهایت تلاش ما در جهت همه رضایت شما خواهد بود. خدمات ناخن | مژه | لیفت و لیمینت | ماساژدرمانی | اپیلاسیون | کراتینه وانواع صافی | گریم میکاپ | خدمات عروس و .... تماس با ما نمونه کارها خدمات / اطلاعات تماس : 09130226001 اصفهان سه راه سیمین - بعد از پمپ بنزین(به سمت دروازشیراز) - مجتمع پاسارگاد - آموزشگاه الهه ی ونوس - طبقه اول - واحد 3

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x